vrijdag 5 augustus 2011

Het verhaal

Ik werk nu zo'n 25 jaar als verpleegkundige in een algemeen ziekenhuis.
Ik doe dat 2 dagen in de week, nu de jongens groter worden heb ik meer tijd over en ben ik me gaan verdiepen in andere dingen.
Ik ben een nieuwe weg ingeslagen ,omdat ik denk dat mensen zichzelf ziek maken en dat ook weer kunnen herstellen met de juiste methodes.
Ik ben in het bezit gekomen van een dianel 22 S- ion een speciaal apparaat met vele mogelijkheden.Ik heb een aantal lessen gehad om met het apparaat te leren werken.
Ik werk thuis in een rustige omgeving waarin we samen kunnen kijken wat er eventueel niet goed werkt en hoe we dit kunnen verbeteren.

De basis van Bioresonantie berust op inzichten en ontwikkelingen uit de Biofysica.
De Biofysica is de gedachte dat het gehele lichaam bestaat uit cellen, die trillen op bepaalde frequenties en daardoor met elkaar in verbinding staan.
Als er een ziekte optreedt dan is de verbinding van het optimaal trillen tussen de cellen belemmerd, waardoor de cellen niet meer goed kunnen functioneren, waardoor de energie niet goed kan doorstromen.

Tijdens de therapie worden de verstorende trillingspatronen door het Bioresonantie-apparaat gecorrigeerd en geoptimaliseerd. Dit gebeurd door het vast houden van 2 staafjes.
Gevolg is dat de belastende stoffen die u ziek maken, worden vrijgemaakt en uitgescheiden door organen zoals blaas, longen, darmen en huid. Met als gevolg dat het zelfgenezend vermogen - het immuumsysteem - van het lichaam zo weer z'n werk gaat doen.

Bioresonantie is een mensvriendelijk, pijnloze therapie die het lichaam zelf aanzet tot herstel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten